یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
مالک رحمتی

حوزه/ «سلمانی‌آذر» با سفر به مراغه، در منزل پدری شهید مالک رحمتی حضور یافت و ضمن دیدار با خانوادۀ این شهید والامقام خدمت، لوح یادبود بنیاد شهید را به ایشان تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه؛ «علی‌اکبر سلمانی‌آذر» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با سفر به مراغه، در منزل پدری شهید مالک رحمتی حضور یافت و ضمن دیدار با خانوادۀ این شهید والامقام خدمت، لوح یادبود بنیاد شهید را به ایشان تقدیم کرد.

در این دیدار صمیمی، سلمانی با گرامیداشت نام و یاد استاندار شهید و آرزوی مغفرت الهی برای وی و همراهانش، از تلاش‌های ارزنده و فراموش ناشدنی شهید رحمتی در دوران کوتاه استانداری در راه خدمت به مردم و توسعۀ آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

در این دیدار که در فضایی عطرآگین به نام و یاد شهدا به ویژه شهدای خدمت برگزار شد، خصوصیات اخلاقی و رفتاری شهید رحمتی و خاطراتی از دوران استانداری او مرور شد.

در این دیدار رحمان اصلی زاده، معاون تعاون و امور اجتماعی و اسلام سبزی پور، رئیس اداره حراست بنیاد شهید آذربایجان شرقی و ابراهیم محمدحسینی، سرپرست بنیاد شهید مراغه نیز حضور داشتند.

مالک رحمتی، متولد اول فروردین ۱۳۶۱ مراغه و دانش‌آموخته دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی که از سوم بهمن سال ۱۴۰۲ به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی معرفی شده بود، در روز سی اُم اردیبهشت امسال همراه با آیت الله سیدابراهیم رئیسی و جمعی دیگر از شهدای راه خدمت در سانحۀ سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha